Zoeken in deze blog

zondag, september 6

En nog een Kerstkaart..


Goedemorgen allemaal,  

Nu een kerstkaart in mijn favoriete kleur lost lagoon! Ik vind hem lekker voor de zomer (zonnenbrillen en palmbomen komen dan naar boven in mijn fantasie) maar ook voor de winter, een ontzettend bruikbare kleur dus. En eentje die niet mag ontbreken in mijn seizoenskaarten met een sneeuw- accent. Normaal combineer ik deze kleur graag met Very Vanilla, maar nu heb ik Whisper White en zo komt het sneeuwige mooi naar voren in mijn opinie. 

Ik heb hier een combinatie gebruikt van de White Christmas stempelset en de Hearth and home thinlits. Deze twee combineren niet helemaal precies met elkaar maar als je het witte cardstock snijdt op 6.5 x 8.5 cm dan kun je gewoon stempelen. Er zal dan een stukje van de stempel wegvallen (zorg dus voor een ondergrond......en niet zomaar op je tafel stempelen..ahem). Het raampje past er dan mooi overheen en tsja.. je ziet niet alles als je door een raampje kijkt toch?

Ik heb op verschillende manieren gekleurd. Op de bovenste heb ik met potlood gewerkt en op de onderste kaart met markers. Op beide kaarten heb ik rijkelijk met glitter gewerkt, maar helaas valt dat op de foto niet of nauwelijks op. 
De takjes komen uit mijn voorraadje embellishments, het lint is van Stampin Up in de kleuren Lost lagoon (het brede lint) en soft sky (het smalle lint).

Bij beide kaarten heb ik de vensterbank met dimensionals verhoogd, op die manier kun je de takjes en versieringen mooi aanbrengen of wegwerken. 

Ik ben nog steeds onderweg, dus ik houd het even bij dit korte postje.

Maar als je vragen hebt, een bestelling wilt plaatsen of een workshop kerstkaarten wilt boeken, kun je altijd een mailtje sturen. Ik zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen. 

Veel knutselplezier weer en tot gauw,
groetjes,
Liane

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen